aliciaeklund.blogg.se

Jag Ă€r en tjej pĂ„ 15Ă„r och har tvĂ„ egna hĂ€star. Mitt liv handlar mest om hĂ€star för det Ă€r det som gör mig glad. HĂ€starna jag har Ă€r tvĂ„ Arabiska fullblod och om du vill veta mera om vad som hĂ€nder i vĂ„ran vĂ€rld sĂ„ ta en titt💗😊🩄

Ramlade av EmmađŸ˜’đŸŽâ€ïž

Publicerad 2016-01-14 22:17:24 i AllmÀnt,

Hej alla idag sÄ hade jag hoppning pÄ ridskolan. Vi har i alla fall vikarie som vi ska ha fyra gÄnger och nu har vi haft vikarien tvÄ
GĂ„nger. Men i alla fall vi har vikarie för vĂ„r ridlĂ€rare har slutat men vi fĂ„r en ny om tvĂ„ veckor tror jag. Men idag pĂ„ trĂ€ning sĂ„ fick jag inte ha pyttet för Emma var tvungen att ridas och hon som skulle rida henne kom inte sĂ„ dĂ„ fick jag ta henne istĂ€llet 😒🐮 Emma Ă€r ett sto pĂ„ 7 Ă„r. Hon Ă€r kĂ€nslig i munnen och rĂ€dd för visa saker och hon har inte vart pĂ„ ridskolan ens ett halv Ă„r, men nĂ€r hon kom sĂ„ fick jag rida henne pĂ„ hennes första ridlektioner.đŸ‘đŸŒđŸŽ Brukar fĂ„ rida dom nya ponnysarna.đŸ‘ŒđŸŒâœŒđŸŒïž Det började i alla fall att hon var rĂ€dd för nĂ„t och hoppade till och höll pĂ„ sĂ„ hela tiden vid den platsen. Sen skulls vi hoppa en serier, det första hindret var ungefĂ€r Ă„Ă„ 30cm😂😒🐮🐮 Man skulle komma första gĂ„ngen i trav och det gjorde jag men hon försökte springa lite snabbare och sen precis innan hindret tvĂ€r stannar hon och försöker springa ivĂ€g och jag ramlar med ryggen pĂ„ marken och fĂ„r en bom i huvudet men jag höll kvart tyglarna i min hand, för att hon försökte  springa ivĂ€g, men Sen slĂ€ppte jag för hon höll pĂ„ att springa ivĂ€g med mig.đŸ˜ŹđŸ‘ŽđŸ»đŸŽ SĂ„ deg var min trĂ€ning. Vikarien sa att jag hade dĂ„lig sitts och dĂ„lig balans men det var dör att hon tjatade pĂ„ mig, det var för stor yta mellan hinderna sĂ„ hĂ€sten kom helt felđŸ™„đŸ‘ŽđŸ»men det konstiga Ă€r Att jag alltid fĂ„r beröm av andra för att jag har bra balans och sits men aja spela roll. Men det var allt för idag puss hejdĂ„đŸ˜˜â€ïž
Jag saknar min favorit ponny Mikeâ€ïžâ€ïžđŸŽ


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela