aliciaeklund.blogg.se

Jag Ă€r en tjej pĂ„ 15Ă„r och har tvĂ„ egna hĂ€star. Mitt liv handlar mest om hĂ€star för det Ă€r det som gör mig glad. HĂ€starna jag har Ă€r tvĂ„ Arabiska fullblod och om du vill veta mera om vad som hĂ€nder i vĂ„ran vĂ€rld sĂ„ ta en titt💗😊🩄

Klippte man, svans och lugg idag😊

Publicerad 2015-09-16 21:40:45 i AllmÀnt,

Hej alla Idag sĂ„ tĂ€nkte jag skriva ett inlĂ€gg (det var pĂ„ tiden Alicia!!). Men i alla fall Idag sĂ„ har jag vart i skolan frĂ„n kl 8 tills typ 3. Sen var jag med en kompis och sen gick jag till mammas jobb. Kl 5 Ă„kte vi hem jag mockade och fyllde pellets i boxarna, Efter det tog jag in Mangaro och klippte hans svans, lugg och man😌 Hans man vart vĂ€ldigt kort men blev nöjd endĂ„ för det var första gĂ„ngen jag klipper en man. Luggen och svansen klippte jag inte sĂ„ dĂ€r jĂ€tte mycket pĂ„ men det vart bra tyckte jag, jag klippte ocksĂ„ typ 1 cm mellan luggen och manen sĂ„ man ser skillnad och sĂ„ mellan luggen och manen. 
Sen red jag Gulliver i lite hoppning kanske 30 cm det gick jĂ€tte bra han rev bara tvĂ„ gĂ„nger. Men det Ă€r det som har hĂ€nt sĂ„ syns i nĂ€sta inlĂ€gg pussâ€ïžđŸ˜˜ Ska kankse skaffa en youtube kanal eller videofy me igen som handlar om mina hĂ€star och kankse om mig lite musik videos och sĂ„nt inte sĂ„ men kankse inte sĂ„ mycket prat.đŸ˜Šâ€ïžâ€ïž




Mangaro och jag för typ en vecka sedanâ€ïžđŸ˜Œ



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela