aliciaeklund.blogg.se

Jag är en tjej på 15år och har två egna hästar. Mitt liv handlar mest om hästar för det är det som gör mig glad. Hästarna jag har är två Arabiska fullblod och om du vill veta mera om vad som händer i våran värld så ta en titt💗😊🦄

Igår!

Publicerad 2015-07-05 11:06:19 i Allmänt,

Hej alla idag är det en månad sen jag började blogga här🎉 Igår så satt vi upp vår nya pol💦Den är över en meter djup och över fyra meter bred. Jag vet inte riktigt hur mycket den kostade men. Sen har jag ridigt barbacka dressyr med Gulliver. 
Det gick jätte bra och så. Och i början och i slutet av passet så klättrade vi lite. 
🐴 Men i alla fall jag är lite dålig på att uppdatera så nu har jag bestämt att jag ska updatera varje dag förutom när Jag åker till Gotland beror på hur bra mitt internet är.  Och när jag får 50 läsare så ska jag skriva både på kvällen och morgonen. 👌🏼 Men det var allt jag ska skriva om nu så hörs vi. Eftersom jag inte skrev igår kväll så kommer jag skriva idag igen på kvällen. Puss❤️😘






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela